Saturday, May 29, 2010

Ngaruk blako...

Ahhhhhhhhh...dok dopan tv dgn laptop atas ribo (panas bedengung laptop ni).Lomak poho lobur dah neh.Den tongah tgk cito JGN PANDANG BELAKANG.Sorang2...togak2 bulu tongkuk...mato dok usha keliling kot cik pon men cak2 kek tingkap...huhuhu...mak...=(.

Hurm tk kisah la..asal cik pon tk ajak sparing sudey..Now stil lgi 'game mood'.Berkampung di UM da msuk hari ke3..tp skrang aku kt uma..sbb game ke 4 hari isnin lwn dgn UTEM.

Lately aku sedikit out dated la.Byk bnde tk taw ni..huhu...Kalau la kene pnggil interview ni siang2 white flag.Tap yg aku taw..shahir AF8 da jadi juara.Yo la kan..tokak function cam piston keto..tok monang mmg tok potut la.Yg pasti result UPSR smpi la SPM die..bulat samo ngn den...thehehehe.Tp den tk jadi penyanyi..compom mok rembat ngn penyapu...den nk jdi food technologist...thehehehehe...

Aaaaa!! Idea dtg...

Jika aku diberikan 1,000 000 untuk dihabiskan dlm mse 24 jam....ape yg akan aku buat?(mudah mudahan memberi inspirasi kpd org kaya baru.Kot la tibe2 gomen nk amek tanah dopan umah nk wat highway...dpt pampasan..dpt bkan takat seribu dua..beribu2!!)

1) Melangsaikan 'loan-loan' Don Bard & Madam Eila serta anak-anak.

2) Beli double-storey cash kt Sri Hartamas...tk pon TTDI..hehehehe..

3) Saving nk g umrah ngan haji.

4) Suzuki swift 1.6 siap cat 'spooky orange'..haha!!

5) Beli tanah.

6) Last but not least..SHOPPPPPPPINNNNNQQUUUEEEE di setiap level mid valley,klcc,pavillion...sampai muntah..=))

7) Derma la sket kt uma kebajikan...kasi berkat rete yg membuak2 tu...hee..

Walau hanya satu angan2..tp ia bukanlah mustahil......jika.....aku pasang sugar daddy yg ade jaguar 10 bijik....hahahahahahahahaha!!


p/s: Sejak kene sunburn yg melampau..brain melting menyebabkan byk fius yg terbakar tk dpt diselamatkan lgi.

No response to “Ngaruk blako...”