Monday, March 1, 2010

The Guardian....

Cite the guardian ni..ak penah tgk dlu kt HBO.Korang leh la usha2 kot die men lgi kt tv kan.Tp dis time aku tk de la nk cite pasal the guardian HBO tu...ni cite pasal..'Aku seorang awek guardian'...haha!! Agak menarik title tu.Bdak2 giant kt sini dok panggil awek guardian.Tp exec aku dah 40 lebe...cmne ni?

2 bulan jadi part timer...seronok keje. Walau gaji tk besar mane..tp bak kate org tue..carik experience..meet people. Mcm2 perangai maknuse ni.Ade yg mntak dunhill 14 la..ade yg mntak ubat kematu la...adoii..mmg lawak2 customer2 nilai ni. Tp kalau niger kan..dorang mmg la suke..

Niger : Emm Miss...sorry..

Aina : Bermonolog di dalam hati.(Alamak!! besonye boobs die...membuak2. Jeles aku. Dah la bibir cm kamus dewan..pi juih plak kt aku...dgn lipstick pink pekat..kulit rentung berkilat..uih ngeri2..sekali debik ni..mmg padam 24 jam ni...huhu..)

Aina : Yes? Can i help you?

Niger : Do you have postino?

Aina :Owh..it is under pharmacist authorisation. Shes off duty.So we cannot sell it to you.

Niger :Owh tq...

Aina : Welcome...

Postino ni mmg hot stuff kt guardian ni.Ubat ni menghalang pompuan pregnant selepas intercourse dgn ejakulasi tanpa condom protection.Emm paham ke? Pompuan akan mkn sebelum projek..jdi XY tk payah pkai condom. Tk lekat la baby kt dlm tu...Korang jgn nk try2..mandul baru tau.Lain la...kalau nak merancang kan. Si niger2 ni beli ubat ni dah mcm die mkn M&M's. Gile ke....Ok2..time for work...

3 Responses to “The Guardian....”

aku mozu said...

APe persamaan awk ngn niger??

Emm bia sy bgtau...

Dua2 manusia jenis besar dan tinggi.

BIGFOOT!

Hehehe..

voltox said...

niger dan awk juga kuat melawan..hahaha..

postino sy tak tau..post blog sy tau..

EyeNa said...

mzke : sodap tokak eh ngato den yg chumel neh..

voltox : pulak..ei den ni bertindak mengikut arahan..mne de mndehake la...nnti da kawin...msti taw postino tu ape...dpt kan di guardian nilai..staff purchase..10% offffff....=))