Tuesday, September 8, 2009

Tag from attiah....

1) Bekas kekasih saya-
di neraka

2) Saya sedang mendengar-
kipas pusing...

3) Mungkin saya patut–
laju kan lgi..gile paneh neh...

4) Saya suka–
kan dia membelai saya..wallaaaahh!!


5) Sahabat-sahabat saya–
pnggil sy manjalara...shengal2....

6) Saya tak faham–
nape org jeles tgk sy cun....hoho!!

7) Saya kehilangan–
mcm2 rete la...

8) Ramai yang berkata–
eyena da cun r..hak3!!

9) Cinta itu adalah–
love

10) Di suatu tempat, seseorang sedang–
usha aku la...

11) Saya akan cuba–
sedaya-upaya saya

12) Perkataan SELAMANYA membawa maksud–
mortal

13) Telefon bimbit saya–
nokia cap ayam je

14) Bila saya terjaga–
saya tutup mata balik

15) Saya paling meluat–
tgk bapoks

16) Pesta/parti adalah–
kenduri doa tk slamat

17) Haiwan yang paling comel pernah saya temui–
bluhipo

18) Peringkat umur yang paling menyeronokkan saya ialah–
20-an

19) Hari ini–
demam tp wat kek sedap

20) Malam ini saya akan–
niat pose sblum tido

21) Esok pula saya akan
sahur

22) Saya betul-betul inginkan–
KEBAHAGIAAN

23) Ketika anda lihat wajah anda di hadapan cermin pagi ini–
tk mati lgi jrawat ni.aih...

24) Pusat membeli-belah atau arked permainan-
arked menan

25) Makanan Barat atau Jepun?–
wasabe wat aku serik

26) Bilik yang terang atau gelap?–
atau

28) Ayat terakhir yang anda telah katakan pada seseorang–
take care eh

29) Siapa yang ingin anda tag?
ayam

No response to “Tag from attiah....”