Thursday, April 8, 2010

Bila Izrael dtg memanggil....

Puas dah aku tutup langsir tingkap ni. Tp kau degil..nk jugak masuk.Tgk? Ape dah jadi...kesian kau...

Cerita bermula selepas aku klua dr blek air.Bile aku msuk je blek..si pipit ni bru je masuk ikut tingkap.Kipas blek ni plak speed turbo 1.8.Lpas die tawaf bilik ni..mgkin nk klua balik.. trus terlanggar blade kipas.Lantas tercampak ke dinding lalu terhempas ke lantai...huhu..Tesentap kjap la aku tgk.Nk CPR..mne muat..paruh die kecik..Aku belek2 badan die..tkde plak luke.Kecederaan dalaman la aku rse.Mungkin pendarahan dlm otak. Nak buat autopsi tk reti...tikus reti la sket2..huhu...

Kesian die...tp korang jgn blame aku..byk kali dah pipit sesat masuk blek ni.Aku tk taw la pe ade dlm blek ni...aih.Wahai liga pipit sekalian..aku mintak maaf...kalau lah aku mampu halau die kluar dlu..mungkin tk jadi mcm ni...

=((



Demi menghormati arwah..


Damailah kau bersemadi di sana...

3 Responses to “Bila Izrael dtg memanggil....”

voltox said...

alamak tiba2 touching pulak baca post awk kali ni..

gambar 'demi menghormati arwah' tu tak tahan..lawak je awk ni..haha..apa pun tahniah kerana menjadi insan bertanggungjawab..

kalau lah nyonya hari tu tau pasal ni..pasti dia pun terharu..

kesimpulannya..lain kali tutup kipas kalau takde kat bilik..jangan membazir elektrik..jgn salah kan burung pipit tu..salahkan diri sendiri..hehehe

aku mozu said...

sy agak la...

surat kabar dan gambar tanah digali tu sekadar nk mngelabui mata pembaca je..

yg sbnarnye pipit tu dah selamat masuk perot dah.. hahaha.

Eh, x semelih ke???

sy agak je.

Ruwaida Ridzwan said...

haha...ak ingat sape r yg mati masa mula2 tgk title tjuk nie..kahkahkah...lawak nau!